29. listopadu 2015
Jelikož jsme vytvořili na 10 dní spojenou skupinu ze sedmé, osmé a deváté třídy ( v tomto čase se zbývající žáci ozdravovali na pobytu ve Vernířovicích) a žáci napříč třídami se moc neznali, zorganizovali jsme výuku tak trochu jinak než obvykle. Vyučování bylo zaměřeno hlavně projektově a zacílilo se na práci ve skupině a komunitním kruhu. S částí projektů už jste se nejspíš na našich stránkách seznámili, ale jelikož nás práce v komunitním kruhu bavila, tak i trochu o ní. Komunitní kruh jsme měli každý den.V úvodu jsme se pomocí různých rozehřívacích her „ladili“ na naši spojenou skupinu. Mezi ty nejoblíbenější hry určitě patřilo „KULI-KULI“, neméně zajímavý byl gordický uzel, nebo jsme si vyzkoušeli, jak funguje čtyřtaktní motor (no, ten nám moc nešel, a kdybychom měli být autem, tak nikam nedojedeme . V druhé, delší části hodiny v komunitním kruhu, jsme se zacílili na činnosti, které posilovaly především naše vzájemné poznávání, sebepoznávání, sebereflexi, komunikaci, podporu sebevědomí a soudržnosti a posílení pozitivních vztahů naší komunity. V závěru komunitního kruhy byl prostor pro naši diskuzi, vyjádření svých názorů, řešení problémů nebo situací, které vznikly , a naslouchání ostatním. Za celou naši práci jmenujme například „Reklamu na sebe“, „Ostrovy“ nebo v závěru „Indiánská jména“.Všechny fotografie z galerie Komunitní kruhy